پلمپ کنتور برق

پلمپ کنتور برق چیست؟ | بهترین قیمت خرید پلمپ کنتور برق

پلمپ کنتور برق یکی از کاربردی ترین پلمپ ها برای شرکت های برق رسانی می باشد. شرکت پارت ایمن سیل ارائه دهنده بهترین قیمت خرید پلمپ کنتور برق در ایران می باشد.

جهت مشاوره خرید با شماره تلفن 88199073-021 تماس حاصل نمایید.

با فرارسیدن روز های گرم سال استفاده از وسایل سرمایشی به شدت افزایش پیدا کرده و به دنبال آن مصرف برق بالا می رود. در این زمان، دستکاری کنتور های برق  برای کم مصرف  نشان دادن، از سوی عده ای مصرف کننده، همواره معضلی برای ادارات برق بوده است. که همین امر باعث شده شرکت های مختلف به فکر طراحی پلمپ کنتور برق بیفتند که به راحتی با آن بتوان کنتور برق را  پلمپ کرد و اگر کسی بخواهد آن را فک پلمپ کند، قابل شناسایی و ردیابی باشد.

در حال حاضر ادارات با استفاده از پلمپ کنتور برق با خیال راحت کنتور ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و نگرانی بابت تقلب و دستکاری ندارند.

با ویژگی های پلمپ کنتور برق بیشتر آشنا شوید

پلمپ کنتور برق همانند دیگر محصولات پلمپ امنیتی دارای ویژگی هایی می باشد که موجب اهمیت ویژه آن شده است که از جمله این ویژگی ها می توان به:

  • سایز سیم در آن اشاره کرد که هیچ محدودیتی برای آن و جود ندارد و طول سیم بسته به نیاز مشتری متغییر بوده و طبق سفارش برش داده می شود.
  • ویژگی بعدی امنیت بالای پلمپ کنتور برق می باشد که امکان هیچ گونه تخلف و دستکاری در آن وجود نداشته و هرگونه تخلف در آن قابل شناسایی و رد یابی می باشد.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و اشعه UV
  • قدرت کشش بالا و مقاوم در برابر ضربات ناگهانی
  • استفاده از این کنتور نیاز به ابزار خاصی نداشته و کاربرد آن آسان می باشد
  • امکان تنوع رنگ نیز در آن وجود دارد.

پلمپ کنتور برق

مهم ترین مزیت پلمپ کنتور برق

مهم ترین مزیت پلمپ کنتور برق این است که با پیدایش این پلمپ بخش بزرگی از دغدغه مأموران کنترل ادارات برق کاهش پیدا کرده و این امکان را به ماموران داد تا بتوانند از طریق قرائت شماره سریال درج شده روی پلمپ کنتور برق و مطابقت آن با چک لیست های مربوطه، اطمینان حاصل کنند که کنتور دستکاری نشده و تخلفی در آن صورت نگرفته است.

ویژگی های شاخص پلمپ کنتور برق تولیدی در شرکت پارت ایمن سیل

پلمپ کنتور برق تولید شده در شرکت پارت ایمن سیل دارای ویژگی های شاخصی می باشد که در زیر به چند مورد از آن اشاره شده است:

  • دارای بسته بندی مناسب می باشد.
  • امکان تحویل دهی به موقع و سریع آن وجود دارد.
  • قابلیت درج آرم / نام و سریال درخواستی شما امکان پذیر است.
  • با بهداشت کارکنان و محیط زیست تطابق کامل دارد.
  • دارای قیمت مناسبی می باشد.
  • دخل و تصرف در آن امکان پذیر نیست.
  • عدم محدودیت در رنگ (تنوع رنگ)
  • عدم محدودیت در اندازه سیم

ویژگی ظاهری پلمپ کنتور برق چه مزیتی برای کاربر می تواند داشته باشد؟

در واقع پلمپ کنتور برق به دلیل ویژگی ظاهری خاص و منحصر به فردش و بدنه شفافی که دارد به کاربر این امکان را می دهد که مکانیزم داخل پلمپ را به وضوح ببینید و با رؤیت چرخش سیم در داخل پلمپ از سالم بودن آن اطمینان حاصل کند. از طرفی بدنه شیشه ای پلمپ باعث شده، با مشاهده چرخش سیم، از کامل شدن عملیات پلمپ اطمینان حاصل کنید.

انواع پلمپ کنتور برق موجود در شرکت پارت ایمن سیل

پلمپ کنتور برق در واقع زیر مجموعه ای از پلمپ کنتور می باشد که به دلیل کاربرد ویژه آن در کنتور برق به این نام، نام گذاری شده است. در شرکت پارت ایمن سیل پلمپ کنتور شامل دو دسته پلمپ فشاری و پلمپ سیمی چرخشی می باشد که هر دوی آن ها در پلمپ کنتور برق کاربرد داشته و بر همین اساس به نام پلمپ کنتور برق نیز شناخته می شوند. که هرکدام به صورت اختصاصی دارای ویژگی هایی می باشند که در زیر به آن ها اشاره شده است:

پلمپ کنتور برق سیمی چرخشی

پلمپ کنتور برق سیمی چرخشی

در پلمپ سیمی گردشی  مواد اولیه بدنه از جنس پلی کربنات، هوستافرم و  استال، توپی از جنس ,ABS و جنس کابل از استیل ضد زنگ می باشد. روش درج علائم در آن به صورت حک لیزری ( چاپ امن ) می باشد و قابلیت درج علایم لوگو و نام شرکت متقاضی و شماره سریال (حتی غیر تکراری) مورد در خواست مشتری نیز وجود دارد. این پلمپ علاوه بر پلمپ کنتور برق، در موارد دیگری همچون کیس کامپیوتر، درب بشکه روغن و مواد شیمیایی و…کاربرد دارد

پلمپ کنتور برق فشاری

پلمپ کنتور برق فشاری

مواد اولیه به کار رفته در پلمپ های فشاری، پلی کربنات و جنس سیم آن نیز از استیل ضد زنگ می باشد. این پلمپ در رنگ های قرمز، سبز، زرد و آبی موجود می باشد. نوع چاپ بکار رفته در آن حک لیزری (چاپ امن) بوده و قابلیت درج لوگو، نام شرکت و شماره سریال نیز روی آن وجود دارد .

چگونه دستکاری در پلمپ کنتور برق مشخص می شود؟

در صورت دستکاری یا تلاش برای بیرون کشیدن سیم پلمپ کنتور برق، سیم 7 رشته ای تابیده شده از استیل ضد زنگ آن، افشان شده و قابلیت پلمپ کردن مجدد آن و امکان داخل کردن به بدنه پلمپ از بین رفته و کاملاً در علائم ظاهری بروز پیدا می کند.

تولید پلمپ کنتور برق در رنگ های متنوع و دلخواه

امکان تنوع رنگ در پلمپ کنتور برق همانند دیگر پلمپ های امنیتی نیز وجود دارد و این پلمپ را می توان در رنگ های مختلف تولید نمود و از این طریق تمایز ویژه ای در میان مشترکین مختلف یا حوزه های تحت پوشش ایجاد کرد. در شرکت پارت ایمن سیل امکان تولید پلمپ کنتور برق در رنگ های قرمز، سبز، زرد و آبی وجود دارد اما رنگ های دیگر نیز بنا به در خواست مشتری، بر حسب تیراژ نیز امکان پذیر است. البته سفارش رنگ های خاص روی قیمت نهایی موثر بوده و منجر به افزایش قیمت می شود.

سهولت کاربرد و ردیابی آسان 

علت سهولت کاربرد پلمپ کنتور برق این است که این پلمپ به شکل رگال ۵ عددی قرار گرفته و مصرف کننده تنها با جدا سازی آن از خط پرفراژ، می تواند به آسانی از پلمپ ها استفاده نماید. از طرفی قرار گرفتن شماره سریال‌ های منظم و بهم پیوسته در کنار هم نه تنها باعث افزایش سرعت و دقت شده، بلکه موجب ردیابی آسان آن توسط مصرف کننده می شود.

پلمپ کنتور برق

مشخصات سیم پلمپ کنتور برق در شرکت پارت ایمن سیل

  • سیم پلمپ کنتور برق تولید شده در شرکت پارت ایمن سیل از جنس استیل ضد زنگ بوده که در مقابل اشعه UV و رطوبت مقاوم می باشد.
  • اندازه سیم پلمپ کنتور برق در شرکت های مختلف متغییر بوده که اندازه استاندارد آن در شرکت پارت ایمن سیل 25 سانتی متر مربع بوده که البته بنا به درخواست مشتری می تواند سفارشی باشد.
  • قطر کابل نیز در شرکت پارت سیل در دو سایز ۰٫۰۵ میلی متر و :۰٫۰۶ میلی متر موجود می باشد.

خرید محصول از شرکت پارت ایمن سیل

شرکت پارت ایمن سیل  به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در ارائه  پلمپ کنتور  برق، تمام تلاش خود را در جهت تولید محصولاتی  با کیفیت و ایمنی بالا نموده است. و تا به امروز توانسته پاسخ گوی نیاز های رو به رشد مشتریان خود در تمامی صنایع باشد. پلمپ کنتور برق تولید شده در شرکت پارت ایمن سیل طبق تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و این شرکت همواره کیفیت بالا، احترام به مشتری و طراحی ایمن و مطمئن را دستور کار خود قرار داده است که همین امر موجب موفقیت این شرکت بوده، و توانسته در مدت زمان کم جایگاه خود را در بین شرکت های بزرگ تأمین کننده پلمپ کنتور برق در چندین کشور اروپایی و کشورهای همسایه پیدا کند.