پلمپ درب بشکه

پلمپ درب بشکه

  • نام محصول : پلمپ درب بشکه
  • باعث عدم زنگ زدگی فلنچ های درب بشکه می شود .
  • جنس این درپوش ها از ورقه های حلب رنگ شده می باشد .
  • ورقه ها پلمپ درب بشکه گالوانیزه و ضد زنگ می باشند .
  • دارای دو خط برش امنیتی در میانه درپوش
  • در صورت تلاش برای باز کردن پلمپ درب بشکه ، ورقه از قسمت میانه پاره شده ، پلمپ باطل می شود و امکان پلمپ کردن مجدد آن به هیچ وجه وجود ندارد . این مزیت باعث عدم تقلب و دستکاری پلمپ می شود
  • فضای داخلی اطراف پلمپ درب بشکه به وسیله مواد پلیمری سفید رنگ پر شده است . این مزیت سبب می شود پس از انجام امر پلمپ ، درپوش در محل کاملاً سفت و محکم قرار گیرد و همچنین هیچ فضایی برای دستکاری درپوش از اطراف باقی نماند .
  • سایزهای استاندارد پلمپ درب بشکه : موجود در دو سایز بزرگ ( با قطر 7 سانتی متر )  و کوچک ( با قطر 3.5 سانتی متر )
جهت سفارش تماس بگیرید
پلمپ درب بشکه
درج آرم / نام و سریال درخواستی شما – 100 %
غیر قابل دخل و تصرف بودن تولیدات / سهولت کاربرد و عدم نیاز به ابزار – 100 %
تطابق کامل با بهداشت و ایمنی کارکنان و محیط زیست 100 %
مصرف زمان بسیار کم برای نصب پلمپ امنیتی – 100 %

پلمپ درب بشکه | قیمت پلمپ درب بشکه

پلمپ درب بشکه – قیمت پلمپ درب بشکه : بهره‎گیری از پیشنهادات و انتقادات سازنده آنها همواره در جهت توسعه و تعالی هر چه بیشتر مجموعه تولیدی پلمپ امنیتی گام برداشته که نتیجه این پویایی، ارائه خدمات بهتر و رضایت روز افزون مشتریان پارت سیل بوده است.
محصولات پلمپ درب بشکه تولیدی گروه پارت سیل دارای ویژگی هایی هستند که باعث می شوند محصولات پلمپ امنیتی دارای طیف وسیعی از کاربرد در حمل و نقل زمینی ، حمل و نقل هوایی ، حمل و نقل دریایی ، حمل و نقل ریلی ، درب انبارها و … باشند از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– غیرقابل دخل و تصرف بودن تولیدات ، درج آرم / نام و شماره سریال در خواستی شما ، تطابق کامل با بهداشت کارکنان و محیط زیست ، سهولت کاربرد و عدم نیاز به ابزار ، صرف زمان بسیار کم برای نصب پلمپ امنیتی
در کیفیت تولید، پشتیبانی و جلب رضایت مشتریان، شعار پارت ایمن سیل همیشه یک گام جلوتر است. اگر تا به حال از خدمات و تولیدات پلمپ درب بشکه پارت سیل استفاده نکرده اید با اولین تجربه خود حقیقت این شعار را دریابید.

قیمت پلمپ درب بشکه بر اساس تیراژ پلمپ درخواستی تغییر می کند به فرض با تیراژ ۱۰۰۰ عدد قطعا قیمت پلمپ درب بشکه با تیراژ ۵۰۰۰۰ هزار عدد فرق می کند .پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر در طول مدت مشخص قصد خرید چند پارت پلمپ دارید بهتر است کل تیراژ درخواستی را یک جا اعلام کنید تا ما بتوانیم با تعدیل قیمت رضایت شما را بیشتر جلب کنیم.

انواع دیگر محصولات پلمپ امنیتی گروه پارت سیل

پلمپ تسمه ای پلاستیکی

پلمپ پلاستیکی

محصولات

پلمپ کابلی

محصولات

پلمپ کانتینری

محصولات

پلمپ مهره ماسوره

محصولات

پلمپ کنتور

محصولات

دستگاه پلمپ پرچ کن

محصولات
پارچه خرج کار

برچسب ایمنی

محصولات

پلاک گوش دام

محصولات

پلمپ درب بشکه

محصولات

هولوگرام امنیتی

محصولات