کاربردهای پلمپ امنیتی

شاید به ذهن برخی از دوستان برسد که پلمپ چه مزیتی می تواند داشته باشد حالا اگر از پلمپ استفاده نشد چه اتفاقی می افتد .زمانی برای پلمپ کردن جایی و یا هر چیزی از مهرموم و یا سرب استفاده می کردند که متاسفانه به هیچ عنوان امنیت لازم را نداشت. هر کسی می توانست فک پلمپ انجام دهد و بعد دوباره با مهرموم و سرب موجود در بازار عمل پلمپ را انجام دهد بدون اینکه کسی متوجه شود.

پلمپ های نسل جدید دیگر باعث این خطاها و زیان ها نمی شوند.

هر پلمپی طوری طراحی شده است که بعد از بسته شدن به هیچ عنوان فک پلمپ صورت نمی پذیرد و اینجاست که کیفیت مواد اولیه و نوع قفل پلمپ بین پلمپ های موجود تمایز ایجاد می کند .هر پلمپی شناسه مخصوص به خودش را دارد که این شناسه ترکیبی است از شماره سریال ،اسم و عنوان سفارش دهنده و لوگوی مشتری و بارکد مختص آن شرکت و بدیهی است که پلمپی با این مشخصات خاص نمی تواند مشابهی در بازار داشته باشد تا هر کسی که قصد اعمال جرم داشت بعد از فک پلمپ بتواند پلمپی مشابه به آن جایگزین کند.چرا که ما به هیچ عنوان بدون درخواست کتبی و رسمی پلمپ در اختیار کسی قرار نمی دهیم.
پس به ما اعتماد کنید .هر جایی و هر چیزی که دارید می توانید پلمپ کنید .ما با افتخار میتوانیم بگوییم که همین الان در آسمان و زمین و دریا پلمپ های تولیدی ما حافظ مال و سرمایه و اسناد و مدارک و داشته های شماست .ما برای هر چیزی که مد نظر شماست پلمپ تولید کردیم پس واقعا نمی شود ذهن ها را محدود کرد به اینکه پلمپ چه جاهایی استفاده می شود. هر چیزی و هر جایی را که بخواهید می شود پلمپ کرد و تنوع کامل و پلمپ ها ی تولیدی ما برای همین منظور است.
به فرض مثال ما برچسب هایی تولید می کنیم که هر جایی چسبیده شود عمل پلمپ انجام می گیرد و اگر کسی بخواهد با فک آن جرمی مرتکب شود . اثری از برچسب بر سطح باقی می ماند که پاک نمی شود و دوباره امکان برگرداندن آن برچسب به حالت اول به هیچ عنوان وجود ندارد.این برچسب ها در واقع همان لیبل های اثر گذار و بدون اثر هستند که روی هر سطحی می توانند چسبیده شوند.

کاربرد پلمپ امنیتی
پلمپ کابلی مصارف خاص خودش را دارد و در اندازه های مختلف با طول کابل متفاوت .پلمپ پلاستیکی هم همینطور با انواع بسیار متنوع و طول ها و تسمه های مختلف.پلمپ ها ی کنتور و پلمپ های کانتینری و پلمپ های درب بشکه و غیره هم پلمپ هایی هستند که روزانه پاسبان و نگهبان مال و سرمایه شما هستند.
آرامش داشته باشید . آسوده سر به بالش بگذارید و با خاطری آسوده به سفر بروید و نگران نباشید ما هستیم . با خیال راحت در آسمان و زمین و دریا اموال خود را بدست ما بسپارید به ما اعتماد کنید.