دستگاه پلمپ پرچ کن

  • نام کالا: دستگاه پلمپ پرچ کن دستی
  • مواد تشکيل دهنده دستگاه پلمپ پرچ کن : جنس دسته هاي اهرمي از آهن و پوسته بدنه ا ز چدن و فک هاي متحرک و مغزي از جنس VCN مي باشد .
  • طول هاي استاندارد : موجود در دو سایز بزرگ و کوچک
  • استاندارد جهت پلمپ نمودن پلمپ های بزرگ و کوچک بشکه های 220 لیتری
  • ضد زنگ
  • حداقل تیراژ: یک جفت
  • جهت جلوگیری از شکستن دسته ها از قسمت اتصال بدنه ،انتهای دسته ها کاملاً مقاوم سازی شده است.
جهت سفارش تماس بگیرید
دستگاه پلمپ پرچ کن

دستگاه پلمپ پرچ کن – قیمت دستگاه پلمپ پرچ کن – خرید دستگاه پلمپ پرچ کن

پلمپ کانتینری – پلمپ گمرک – قیمت پلمپ کانتینری : بهره‎گیری از پیشنهادات و انتقادات سازنده آنها همواره در جهت توسعه و تعالی هر چه بیشتر مجموعه تولیدی پلمپ امنیتی گام برداشته که نتیجه این پویایی، ارائه خدمات بهتر و رضایت روز افزون مشتریان پارت ایمن سیل بوده است.
محصولات دستگاه پلمپ پرچ کن تولیدی گروه پارت ایمن سیل دارای ویژگی هایی هستند که باعث می شود محصولات پلمپ امنیتی دارای طیف وسیعی از کاربرد در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی، پتروشیمی، تولید سیمان و … باشند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– غیرقابل دخل و تصرف بودن تولیدات ، درج آرم / نام و شماره سریال در خواستی شما ، تطابق کامل با بهداشت کارکنان و محیط زیست ، سهولت کاربرد و عدم نیاز به ابزار ، صرف زمان بسیار کم برای نصب پلمپ امنیتی
در کیفیت تولید، پشتیبانی و جلب رضایت مشتریان، شعار پارت ایمن سیل همیشه یک گام جلوتر است. اگر تا به حال از خدمات و تولیدات دستگاه پلمپ پرچ کن پارت ایمن سیل استفاده نکرده اید با اولین تجربه خود حقیقت این شعار را دریابید.

نکته حائز اهمیت این است که شرکت پارت ایمن سیل با توجه به حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال در کشور، محصولی کاملاً ایرانی (مواد اولیه، کارگر و …. ) و همچنین استفاده از نیروهای متخصص ، محصولی با کیفیت فوق العاده عالی و قابل رقابت با تولیدکنندگان خارجی و همچنین رقابت در بازارهای جهانی را با افتخار فراوان تقدیم حضور مشتریان محترم خود می نماید.

انواع دیگر محصولات پلمپ امنیتی گروه پارت سیل

پلمپ پلاستیکی

محصولات

پلمپ کابلی

محصولات

پلمپ کانتینری

محصولات

پلمپ مهره ماسوره

محصولات

پلمپ کنتور

محصولات

دستگاه پلمپ پرچ کن

محصولات
پارچه خرج کار

برچسب ایمنی

محصولات

پلاک گوش دام

محصولات

پلمپ درب بشکه

محصولات

هولوگرام امنیتی

محصولات